bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
عضو شورای ملی زعفران با اشاره به ثبات نرخ این محصول در دوماه اخیر گفت: به طور متوسط ماهیانه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد در این حوزه با رشد مواجه بوده‌ایم.

گروه کشت و دام بازارنیوز- مهربانو مهدوی؛ سید علی حسینی، عضو شورای ملی زعفران در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز درباره آخرین وضعیت قیمت طلای سرخ در بازار گفت: قیمت زعفران در حدود دو ماه اخیر ثابت بوده، اما فعلا نمی‌توان عددی را در این زمینه اعلام کرد چرا که احتمال شوک به بازار و ایجاد نوسان در آن وجود دارد.
بازار زعفران به ثبات رسید/ رشد ۲۰ درصدی صادرات
وی با بیان اینکه در حال حاضر همه منتظر ورود محصول جدید به بازار هستند، افزود: خوشبختانه امسال محصولی روی دست کشاورزان نمانده و کشاورز به تناسب نیازی که داشته محصول خود را فروخته است، البته احتمال دارد مقداری زعفران در اختیار دلالان باشد که از این نظر نیز مشکلی نیست، چون عمر مفید زعفران تا سه سال است.

حسینی با اشاره به اینکه تولید زعفران در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ با رشد همراه بوده است، گفت: آمار دقیقی در این حوزه وجود ندارد و آمار‌ها ضد و نقیض است به همین دلیل نمی‌توان میزان مشخصی را برای آن اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش میزان صادرات نیز اشاره و عنوان کرد که صادرات این محصول نیز خوشبختانه با رشد همراه بوده و به طور متوسط ماهیانه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد در این حوزه با رشد مواجه بوده ایم.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: