bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
مدیرعامل شرکت عمران پردیس ضمن اعلام ریزش یک تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خانه در پردیس، از ممنوعیت فروش مسکن‌های مهر این شهر خبر داد.

ریزش یک تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خانه در پردیس/ فروش مسکن مهر قدغن شد

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «خلیل محبت‌خواه» مدیرعامل شرکت عمران پردیس در پاسخ به این سوال که در حال حاضر حداقل و یا حداکثر قیمت خانه در شهر جدید پردیس چقدر است، به بازارنیوز گفت: من اکنون نمی‌توانم از نظر قیمتی عدد مشخصی را اعلام کنم، اما برآورد‌ها حاکی از آن است که در برخی از فاز‌های این شهر، قیمت خانه بین ۱۰ تا ۳۰ درصد ریزش قیمت داشته‌اند.


مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: در حال حاضر حتی مشاوران املاک پردیس هم اذعان دارند که قیمت خانه در بسیاری از فاز‌ها به طور میانگین یک میلیارد تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند.


وی همچنین تصریح کرد: اکنون تعیین قیمتی برای واحد‌های مسکونی مهر انجام نمی‌شود و فروش آن‌ها جز خانه‌هایی که دو یا سه دست چرخیده، قدغن شده است.


محبت‌خواه همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که آیا اگر فردی از تکمیل واریز وجه برای خرید مسکن مهر در پردیس منصرف شود و به دنبال تهیه مسکن در تهران باشد، می‌تواند آن ملک را به فروش برساند، گفت: در مقطعی از زمان فروش خانه قدغن بود، اما در برهه‌ای اززمان سند مسکن‌های مهر آزاد شد؛ علاوه بر این در برخی نقاط، خانه‌های به اصطلاح اعیانی یا لوکس قابل فروش بودند؛ این افراد با مراجعه به شهر پردیس می‌تواند از جزئیات این امر مطلع شود.


مدیرعامل شرکت عمران پردیس در پایان متذکر شد: در حال حاضر مسکن‌های فاز‌های ۵، ۸، ۹، ۱۱ در مقایسه با سایر فاز‌های پردیس از متقاضی بیشتری برخوردار است.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: