bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
رئیس اتحادیه تاکسیرانان:
مرتضی ضامنی گفت: هیچ تمهیداتی برای استفاده از خودرو‌های تاکسی در کشور برای جابه‎‌جایی مسافران اربعین در نظر گرفته نشده است.

گروه راه و مسکن بازارنیوز- محمود جباری؛ مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانان در گفتگو با بازارنیوز در خصوص حمل و نقل و جابجایی مسافران اربعینی با تاکسی عنوان کرد: هیچ سفری با خودرو‌های تاکسی که در کشور فعال هستند، انجام نمی‌شود و برای ناوگان تاکسیرانی وظیفه‌ای در نظر گرفته نشده است.

ضامنی در ادامه در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای مسافران اربعینی گفت: قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین در ستاد مرکزی اربعین ایجاد شده که مسئولیت آن با مجموعه ماست و تکلیف این است که از محلی که زائران خودرو‌های خود را پارک می‌کنند و همچنین محل پیاده شدن زائر توسط حمل و نقل برون شهری، تا نقطه صفر مرزی، با ناوگان اتوبوسرانی، زائر را جابه‌جا کنیم.

او با اشاره به برخی از پایانه‌های مرزی، اظهار کرد: در مرز‌های مهران، خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه، چذابه، ریمدان و میرجاوه، عملیات جابجایی زائر در جریان است.

ضامنی در ادامه، گفت: در محور‌هایی در داخل خاک کشور عراق، همچون زرباطیه، منظریه، شلمچه و چذابه خودرو‌های ایرانی به منظور انجام عملیات جابه‌جایی زائر مستقر و در حال انجام وظیفه هستند.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: