bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
کارشناس بازار سرمایه ضمن تاکید بر روند مثبت بورس در هفته چهارم خرداد، نماد شرکت‌های پتروشیمی، پالایشگاهی و خودرویی را به عنوان گروه‌های پیشتاز این هفته بازار سهام معرفی کرد.

پیش‌بینی بورس در هفته چهارم خرداد ۱۴۰۲/ پیشتازی شرکت‌های پتروشیمی، پالایشگاهی و خودرویی در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی عصاری» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته چهارم خرداد ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام در این هفته از شرایط بهتری نسبت به هفته‌های قبلی خود برخوردار باشد؛ به بیان ساده‌تر، با توجه به افزایش مجدد نرخ ارز در بازار غیررسمی، بازار سرمایه در این هفته با طی کردن روندی مثبت، شاهد بهبود وضعیت نماد شرکت‌های صادراتی یا به عبارتی دیگر دلار محور خواهد بود.


این تحلیلگر بازار سرمایه همچنین درباره نماد‌های پیشتاز و مورد توجه فعالان بورسی در هفته چهارم خرداد ماه هم گفت: با افزایش دوباره نرخ ارز و انتخاب وزیر جدید صمت در هفته قبل، انتظار می‌رود که در این هفته نماد شرکت‌های پتروشیمی، پالایشگاهی و خودرویی از شرایط خوبی برخوردار شوند؛ اگرچه نمی‌توان به طور قطع از روند مثبت نماد خودرو‌ها، پیش‌بینی لازم را داشت.


وی همچنین درباره فصل مجامع شرکت‌های بورسی و تاثیر آن بر روند بازار سهام هم توضیح داد: فصل مجامع امسال بر خلاف سال‌های قبل به هیچ عنوان از عملکرد خوبی برخوردار نبوده است. با آغاز فصل تابستان و شروع تیر ماه، تقریباً هر هفته شاهد برگزاری مجامع شرکت‌های متعددی با تقسیم سود‌های زیادی خواهیم بود؛ لذا این مسئله می‌تواند تا حدودی بازار بورس را با هیجان مواجه کند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: