bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته پایانی آذر ماه را متعادل پیش‌بینی کرد و تک سهم‌های کوچک و همینطور برخی از هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری را به عنوان نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام معرفی کرد.

پیش‌بینی بورس در هفته چهارم آذر ماه ۱۴۰۲/ پیشتازی تک سهم‌ها در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «هومن عمیدی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته چهارم آذر ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که روند بازار سهام در این هفته به دلایل مختلفی مثل تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌های بورسی و همچنین جو آرام و به دور از تنش این بازار، متعادل باشد.


این کارشناس بازار سرمایه افزود: علاوه بر این موارد، باید این نکته را هم یادرآور شد که در حال حاضر جریان نقدینگی حاکم بر بورس هنوز قوی نیست؛ به بیان ساده‌تر، مقدار نقدینگی شارپی که می‌تواند بازار را تکان دهد، تاکنون از سوی صندوق‌ها و یا بازار‌های موازی به سمت بازار سهام حرکت نکرده است.


وی همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهم هم گفت: انتظار می‌رود که در هفته چهارم آذر ماه، تک سهم‌های کوچک و همینطور برخی از هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری از بازدهی و همچنین وضعیت خوبی برای معامله شدن برخوردار خواهند شد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: