bazarnews

کد خبر: ۹۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
۱۳ عملیات هوایی در عمق سعودی سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: طی هفته‌های گذشته نیرو‌های مسلح عملیات نظامی موفقی را در استان‌های البیضاء، شبوه و مأرب انجام دادند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با تشریح جزئیات مرحله دوم عملیات «ربیع النصر» گفت: نیرو‌های ما موفق شدند استان البیضاء را با یاری فرزندان این استان به طور کامل آزاد کنند. نیرو‌های ما منطقه العمود را آزاد کرده و به نزدیکی منطقه «الفلج» در ورودی شهر مأرب رسیده‌اند.

سریع تصریح کرد: مبارزان ما به پیشروی به سمت شهر مأرب ادامه می‌دهند و مزدوران ائتلاف متجاوز در حال فرار هستند و خسارت‌های سنگینی به مزدوران به ویژه آن‌هایی که اصرار بر جنگ داشتند، وارد آمد.

سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن گفت: ۱۵۹ بار حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در مرحله دوم عملیات ربیع النصر نتوانست مانع پیشروی رزمندگان ما شود.

سریع اشاره کرد: در مرحله دوم عملیات ربیع النصر، پدافند هوایی یمن ۸۶ بار با هواپیما‌های جنگی دشمن مقابله کرد و یگان موشکی ۴۷ عملیات انجام داد که طی آن ۳۱ هدف دشمن در مناطق اشغالی و ۱۶ هدف در عمق سعودی هدف قرار داده شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: یگان پهپادی ۱۴۱ مورد عملیات انجام داد که در ۱۲۸ عملیات اهداف دشمن در مناطق اشغالی و در ۱۳ عملیات نیز اهداف دشمن در عمق سعودی هدف قرار گرفت.

برچسب ها: سعودی ، عربستان ، یمن
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: