bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کسب و کارها از کسب و کارهای فروشندگی و بازاری تا کسب و کارهای خدماتی، اکثراً در تلاشند تا پلتفرم‌های آنلاین و اینترنتی برای خود دست و پا کنند.مشاغل امدادی که به مشتریان خود خدمات امدادرسانی در حوزه خاصی را ارائه می‌دهند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع الو باتری اولین مرکز امدادرسانی خودرو در حوزه تعویض باتری است. که شما می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی از الو باتری باتری ماشین خود را بخرید و روی خودرو خود نصب کنید.

یدک رسانی:احداث الو باتری، تخصصی ترین مرکز فروش باتری ماشین

 

الو باتری چه خدماتی را می تواند به شما ارائه دهد؟

الو باتری زیرساخت‌های لازم را برای تمامی خدمات امدادرسانی فراهم کرده و تمام این خدمات را به صورت آنلاین به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. خدمات به جا و متنوع الو باتری باعث می‌شود تا در حوزه امدادرسانی باتری به هیچ گونه مشکلی نخورید.  مهم‌ترین خدماتی که این سامانه ی الکترونیکی و آنلاین به شما ارائه می‌دهد؛ خرید ارسال و نصب باتری خودرو روی خودروی شماست. اگر شما به مشکل باتری خودرو برخوردید و در نزدیکی و اطراف محل خرابی خودرو خود باتری‌سازی پیدا نکردید؛ می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و از طریق درگاه آنلاین الو باتری، باتری مناسب خودرو خود را خریداری کنید. این سامانه طوری طراحی شده که محصولات خریداری شده توسط شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان در محل خرابی و توقف خودروی شما به شما تحویل می‌دهد. همچنین اگر شما تمایل به نصب باتری خریداری شده روی خودرو خود داشته باشید؛ متخصصین الو باتری این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهند.  بدیهی است که ارائه این خدمات رایگان الو باتری را به بهترین گزینه برای ارائه خدمات و امدادرسانی باتری خودرو تبدیل کرده است.

یدک رسانی:احداث الو باتری، تخصصی ترین مرکز فروش باتری ماشین

 

مناطق تحت پشتیبانی و پوشش الوباتری کجاست؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد الو باتری باید بدانید؛ این است که این سامانه طوری طراحی شده که به صورت آنلاین و در هر لوکیشنی که شما برای آن  تعیین می‌کنید قادر به ارائه خدمات به شما باشد. در واقع مدیران خلاق این سامانه برای اینکه، برای مشتریان خود آسودگی خاطر به ارمغان بیاورند؛ به صورت روزانه مناطق تحت پوشش این سامانه را افزایش می‌دهند سعی می‌کنند مناطقی که در دسترسشان نبود با اولویت بالا تحت پوشش قرار بگیرد. الو باتری تاکنون توانسته تمام مناطق ۲۴ گانه تهران را تحت پوشش قرار دهد. طبق گفته این سامانه بزرگ امداد باتری، به دلیل راحتی مشتریان خود تمام مناطق ۲۴گانه تهران تحت پوشش برای ارائه خدمات این سامانه هستند. طبق گفته مدیران الو باتری، از ابتدا هدف تبدیل این سامانه ارزشمند به بزرگترین سامانه الو باتری بوده به طوری که. به تمام خودروهایی که در شهرهای بزرگ یا شهرهای کوچک و حتی روستاها به مشکل باتری خودرو برمی‌خورند، در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه خدمات انجام دهد.

آیا الو باتری به صورت شبانه روزی کار می کند؟

طرح دیگری که الو باتری برای ارائه خدمات بی‌وقفه به مشتریان خود رونمایی کرد طرح ارائه خدمات شبانه روزی یا ۲۴ ساعته بود. طبق گفته مدیران الو باتری هزینه و زمان زیادی برای اجرا و پیاده‌سازی میدانی این طرح صرف شده  و برای اینکه این طرح در اجرا به مشکل نخورد؛ تکنسین‌های فنی زیادی توسط الو باتری استخدام شدند. از آنجایی که الو باتری همیشه وعده داده که بهترین مرکز امدادرسانی باتری خودرو باشد، برای تکنسین‌های فنی خود بعد از استخدام کلاس‌های فنی و تئوری برق خودرو اجباری برگزار می‌کند. این کار باعث می‌شود تکنسین‌های الو باتری از تمام نصاب‌های عادی در باطری سازی‌های سطح شهر از لحاظ تئوری قوی‌تر باشند و در دقت و سرعت عوض کردن باتری خودرو یک سر و گردن ماهرتر باشند. طبق گفته الو باتری استخدام تکنسین‌های فنی و با دانش بالا تنها کار سختی نبود که برای اجرای این طرح به آن نیاز داشتند.علاوه بر این تکنسین‌ها الو باتری می‌بایست تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و آشنا به تمام مناطق تهران را برای سامانه خود استخدام می‌کرد. الو باتری در مدت زمان کوتاهی توانست تیم پشتیبانی حرفه‌ای را جمع کند تا در تمام شعب خود در سرتاسر تهران  قادر به پاسخگویی شبانه روزی و ۲۴ ساعته به افرادی باشند که با مشکل باتری خودرو روبرو شدند.

یدک رسانی:احداث الو باتری، تخصصی ترین مرکز فروش باتری ماشین

چه مدت طول می کشد تا کارشناسان الو باتری به من برسند؟

طبق گفته مدیران الو باتری طرح‌های زیادی جهت وسیع‌تر کردن حیطه کاری این سامانه از زمان احداث آن تا به امروز اجرا شدند. یکی از طرح‌هایی که خیلی به شناخته شدن و محبوب شدن این سامانه تعویض باتری آنلاین کمک کرد،  طرح پشتیبانی تمام مناطق تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن بود. گرچه با توجه به چیزی که مدیران الو باتری از این طرح در سر داشتند، از بیرون طرحی بسیار ناامید کننده و نشدنی به نظر می‌آمد؛ اما پس از اجرای این طرح به طرز باورنکردنی به مشتریان و محبوبیت این سامانه آنلاین افزوده شد. طبق مصاحبه‌ای که با سرپرستان اجرای این طرح انجام شد؛ بزرگترین چالشی که سد راه اجرای این طرح در تهران بود، طی کردن مسافت‌های طولانی و ترافیک داخل تهران بود. همانطور که شما عزیزان نیز می‌دانید ترافیک شهر تهران مانع از این می‌شد که خدمات امدادرسانی با سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان الو باتری انجام بشود.البته سرپرستان مجری این طرح با ایده‌های خلاقانه توانستند به خوبی از پس این چالش بر بیایند.اولین حرکت مثبتی که در جهت دور زدن این چالش انجام شد؛ این بود که الو باتری نمایندگی‌ها و شعب زیادی را در سرتاسر تهران تاسیس کرد. گرچه هزینه افتتاح و تاسیس این نمایندگی‌ها برای الو باتری بسیار بود، اما طبق حرف مدیر مجموعه الو باتری، (مشتریان ارزش سریع‌ترین خدمات تعویض باتری را دارند)  احداث این شعب مختلف انجام شد. الو باتری برای اینکه کار هر شعبه منظم جلو برود برای هر کدام از آنها تیم پشتیبانی آنلاین و مدیرانی را قرار داد. با انجام این طرح زمان تقریبی رسیدن کارشناسان به محل خرابی خودروی شما، از زمان‌های بسیار طولانی به زیر ۴۵ دقیقه رسید. نکته مثبتی که این قضیه دارد این است که؛  طبق وعده مدیران الو باتری، از زمان خرید باتری در سامانه الو باتری تا رسیدن تکنسین فنی به ماشین شما، فارغ از اینکه در کجای شهر تهران قرار داشته باشید؛ حتماً کمتر از ۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.

چگونه از خدمات الو باتری استفاده کنم؟

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید الو باتری با هوشمندی مدیران خود توانسته به بزرگترین سامانه آنلاین خرید باتری خودرو تبدیل شود. گرچه به دست آوردن این جایگاه مهم را  با صرف کردن هزینه و زمان بسیار زیادی به دست آورده است. شما می‌توانید برای خرید باتری از این سامانه وارد فروشگاه الو باطری شوید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید مناسب‌ترین باتری برای خودرو خود می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۶۴۸۶۵۷۷  تماس بگیرید.

 

منبع : یدکرسانی

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: