bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

 

بدلیل اینکه کرم های روز و شب لاکچری کوین بسیار پرفروش و محبوب هستند قیمت های مختلفی از این کرم ها در بازار یافت می شود و در این پست قصد داریم تا دلایل قیمت های مختلف کرم شب و روز لاکچری کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت تمام شده یک کرم آرایشی به عوامل مختلفی بستگی دارد و این امر می تواند  به دلایل زیر باشد :

1-متریال مورد استفاده

2-برند

3-حجم

4-نوع بسته بندی

5-هزینه های بازاریابی و فروش

6-بالا بودن هزینه های تولید ظرفیت خالی آرایشی بهداشتی

اگر چه هیچ کدام از موارد فوق نیاز به توضیح ندارند اما در خصوص محصولات یکسان از یک برند دلایل تفاوت قیمت چه می تواند باشد ؟

 

قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین در بازار

 

اختلاف قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین در بازار بدلیل اصلی و تقلبی بودن است ؟

نگاه غیر اصولی ای که ما ایرانیها به محصولات اصلی و تقلبی داریم همیشه باعث شده است تا در هنگام خرید نتوانیم تصمیم درست را بگیریم.محصولی که نمونه تقلبی دارد شامل ویژگی های زیر است:

1-خود محصول فاقد هرگونه مجوز است

2-محصولات وارداتی است و در داخل کشور هیچ نماینده قانونی ای ندارد و تنها بصورت قاچاق وارد می شود.

در پاسخ به فاقد مجوز بودن محصولات آرایشی بهداشتی باید بگوییم اگر هر محصولی خود فاقد مجوز باشد شرکت و یا فرد تولید کننده نمی تواند ادعای تولید محصولات تقلبی و طرح شکایت را نماید.

در خصوص وارداتی بودن محصول هم بدلیل نداشتن نماینده قانونی در داخل کشور کسی پیگیر موضوع تولید کالای تقلبی یا نمونه مشابه نیست.

اما کرم روز و شب لاکچری کوین مطلقا اصلی و تقلبی ندارد.زیرا این محصولات دارای مجوز سیب سلامت سازمان غذا و دارو و پروانه بهداشتی هستند.هیچ شرکت و فردی نمی تواند نمونه مشابه را تولید و به بازار عرضه کند.

زیرا بلافاصله شرکت اصلی یعنی دکتر بیز می تواند وارد طرح شکایت قانونی شده و موارد فوق را پیگیری نماید و از آنجایی که جریمه های نقدی و کیفری تولید و فروش کالای تقلبی بسیار سنگین است کسی این دردسر را به جان نمی خرد.

دلیل اصلی اختلاف قیمت کرم شب و روز برند لاکچری کوین فرانسه در بازار میزان پورسانت فروش مختلف پله ای شرکت بر اساس میزان خرید بازاریاب می باشد.

 

پایین ترین قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین در کدام سایت است ؟

با مراجعه به وب سایت های مختلف در خصوص خرید کرم روز و شب لاکچری کوین از دیجی کالا گرفته تا خانومی و کالامال پایین ترین قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین فرانسه برند بازاریابان ایران زمین در سایت کالامال ثبت شده است.

با یک نگاه اجمالی به این سایت با آدرس kalamal.com متوجه شدیم کلیه محصولات دکتر بیز در این سایت دارای تخفیفات زیادی هستند که با جستجوی کالامال در گوگل می توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

آیا لاکچری کوین شب و روز ارزش قیمت خرید را دارد ؟

در تاریخ نگارش این پست قیمت هر کدام از کرم های روز و شب لاکچری کوین مبلغ 655000 تومان است که پک کامل کرم دوقلو لاکچری کوین مبلغ 1310000 تومان می شود.

حال آیا این دو کرم ارزش این قیمت را دارند ؟ دلایل متعددی وجود دارد که می تواند قیمت این دو کرم را توجیح کند.

1-متریال مورد استفاده روز اروپایی و درجه یک

2-ترکیبات گران قیمت جوانساز و ضد لک

3-اثر بخشی بی نظیر و رضایتمندی بالای مصرف کنندگان

4-منطقی بودن قیمت با توجه افزایش قیمت چشمگیر مواد اولیه بطوریکه قیمت یک کرم مرطوب کننده ساده الان به حدود 150000 تومان رسیده است.

 

قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین در بازار

 

آیا قیمت پایین تر لاکچری کوین شب و روز مربوط به تاریخ انقضا است ؟

بدلیل اینکه این محصولات تقاضای بالایی دارند و همواره شرکت تولید کننده آنها را در تایرآز متوسط تولید می کند بسیاری مواقع مشاهده می شود که محصولات مختلف لاکچری کوین مخصوصا کرم روز و شب موجود نیستند.

به همین دلیل تاریخ های تولید این محصولات معمولا بروز هستند.همچنین کرم ها و سرم های لاکچری کوین دارای سه سال تاریخ انقضا هستند که خیال شما را از هر بابت راحت می کند.

آیا با این قیمت کرم شب و روز بهتری به غیر از لاکچری کوین در بازار وجود دارد؟

برند های خارجی بدلیل تعرفه های گمرک و هزینه های حمل و نقل بالا هزینه های بسیار بالاتری از محصولات داخلی دارند.علاوه بر این صنعت آرایشی و بهداشتی امروز با وجود شرکت های قوی تولید کننده طرفیت خالی آرایشی بهداشتی مانند لابراتوار آرایشی بهداشتی شمس با برندهای لاویاچه و ناک و لابراتوار دکتر کامکار و ... می توان گفت امروزه  برند های داخلی با کیفیت دقیقا مشابه برند های خارجی و با مواد اولیه روز اروپایی به تولید می رسند.

این موضوع باعث می شود تا بتوانیم بگوییم کرم روز و شب لاکچری کوین بیز با صرفه ترین و محبوب ترین نوع کرم روز و شب موجود در بازار است که با ویژگی های منحصر به فرو آ جامعه آماری بالای مصرف کنندگان راضی و قیمت مناسب گزینه بی نظیری به شمار برود.

 

 

 

 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: