bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
شنیده‌ها حاکی از آن است که سلاح‌ورزی در جلسه روز شنبه آینده، برکنار خواهد شد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ شنیده های بازارنیوز نشان می دهد تلاش حسین سلاح ورزی، رئیس جنجالی اتاق بازرگانی ایران برای ماندن در این سمت، بی‌نتیجه مانده و قرار است در جلسه ای که روز شنبه آینده توسط شورای عالی نظارت و دولتی‌ها برگزار شود، برکناری وی رسما اعلام شود.

سلاح‌ورزی در حالی رئیس اتاق ایران شد که پیش از انتخابات هیئت رئیسه، صلاحیت وی توسط دستگاه های امنیتی احراز نشده بود و این امر رسانه‌ای شد. در همان زمان، نماینده وزارت صمت از سلاح‌ورزی خواست که خود از کاندیداتوری استعفا دهد اما او به این توصیه اعتناء نکرد.

از آنجا که اتاق بازرگانی در برخی از محافل حساس کشور کرسی دارد و در جلسات محرمانه شرکت می کند و طبعا به اطلاعات زیادی در اختیارشان است، حضور یک فردی که صلاحیتش احراز نشده، می تواند تبعات زیادی داشته باشد.

سلاح‌ورزی روز گذشته در نشست خبری که در محل ساختمان اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، از پاسخ به سوالاتی در خصوص ماندن یا رفتن، پاسخ نداد و از خبرنگاران خواست تا روز شنبه صبر کنند. به نظر می‌رسید خود او هم از ماجرای برکناری‌اش با خبر بود.

با این حال باید دید در روزهای باقی مانده تا جلسه روز شنبه، اتفاقات به چگونه‌ای رقم خواهد خورد و آیا سلاح‌ورزی باید با ریاست اتاق خداحافظی کند؟

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: