bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
نمایندگانی از استرالیا، هلند، مجارستان، ایالات متحده امریکا، کانادا و انگلستان در بزرگ‌ترین رویداد بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در مرکز همایش‌های وزارت کشور حضور می‌یابند.

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران با اشاره به برگزاری بزرگ ترین رویداد بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که در مرکز همایش های وزارت کشور از ۱۵ الی ۲۰ بهمن ماه برگزاری می شود، گفت: ارتقاء فرهنگ توسعه و مدیریت علمی کسب و کار و تبادل نظر در زمینه افزایش نقش، مشارکت، اثربخشی و کارایی دانش آموختگان، طراحان و فعالان اقتصاد و مدیریت کسب و کار برخی از مهمترین اهداف برگزاری کنفرانس در دوره نخست است.

پرویز درگی معلم ادامه داد: شناسایی کارآفرینان و بهره گیری از دیدگاه های آن ها در نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار، معرفی نوآوری ها و فناوری های کلیدی حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار و آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردهای مدیریت کسب و کار کشور از دیگر اهداف این کنفرانس به شمار می رود.

به گفته درگی ترویج تحقیقات بنیادی و کاربردی و شناسایی ایده های برتر و تبدیل آن ها به طرح های سازنده در حوزه مدیریت کسب و کار و همچنین معرفی دستاوردها و تلاش های صورت گرفته در حوزه مدیریت کسب و کار در سطح کشور به منظور توسعه سطح کیفی کالاها و خدمات و ایجاد مزیت های رقابتی دانش فنی و تکمیل حلقه های نوآوری در مدیریت کسب و کار را از دیگر اهداف این کنفرانس خواهد بود.

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران همچنین با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت های شغلی جدید با توجه به حجم بازار تقاضا در حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سطح کشور از تلاش این انجمن به منظور معرفی و ایجاد فرصت های کسب و کار جدید با رویکرد حفظ محیط زیست خبر داد.

درگی در ادامه با اشاره به مهم ترین موضوعات و محورهای این رویداد اظهار داشت: اقتصاد و مدیریت کسب و کار در ایران و جهان، استانداردها، قوانین مالی و حقوقی کسب و کار، مدیریت منابع سازمانی و رفتار سازمانی در اقتصاد و کسب و کار، مدیریت بازار و بازاریابی، آینده پژوهی و انقلاب صنعتی چهارم و پنجم و همچنین موضوعات مرتبط با این موارد از بخش های اصلی ایونت بین المللی مد نظر خواهد بود. بسیار امیدوار هستیم که این رویداد مهم بین المللی با حمایت مجامع علمی و دانشگاهی به رویدادی ویژه و راهگشا تبدیل شود.

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران با اشاره به رتبه ایران در فضای کسب و کار جهانی، خواستار توجه ویژه مسئولین و تلاش بیشتر متخصصین برای بهبود این شرایط شد و از آمادگی کامل انجمن مطبوع برای حمایت از انواع تلاش ها در این خصوص خبر داد.

همچنن در ادامه نشست، دبیر اجرائی کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار ضمن تشکر از همراهی نهادها و سازمان های مختلف مشارکت کننده در این رویداد، ابعاد مختلف کنفرانس را تشریح کرد.

سعید محمدی افزود: برخی از مهم ترین برنامه های این رویداد عبارتند از: ارائه مقالات تخصصی - ارائه سخنرانی های کلیدی (اساتید برجسته داخلی و خارجی) - ارائه سخنرانی های راهبردی (مدیران برجسته کسب و کار) - ارائه سخنرانی های حرفه ای (داخلی و خارجی) - برگزاری کارگاه های تخصصی - نشست های تخصصی ویژه با هدف بررسی مهم ترین موضوعات مرتبط - نمایشگاه معرفی دستاوردهای مدیریتی کسب و کارهای برجسته - نمایشگاه معرفی کتاب های مرتبط با حوزه مدیریت و کسب و کار - نمایشگاه ویژه شخصیت های برجسته دانش مدیریت کسب و کار - اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار - انتخاب و معرفی چهره برجسته علمی سال مدیریت کسب و کار - انتخاب و معرفی کتاب سال کشور در حوزه مدیریت کسب و کار - انتخاب و معرفی پایان نامه برتر دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری - انتخاب و معرفی پژوهشگر برتر سال کشور در حوزه مدیریت کسب و کار است.

او به حضور سخنرانان برجسته بین المللی از کشورهای مختلف اشاره و اظهار کرد: نمایندگانی از استرالیا، هلند، مجارستان، ایالات متحده امریکا، کانادا، انگلستان و برخی دیگر کشورها در این رویداد ۵ روزه حضور دارند. ضمنا نشست های تخصصی ویژه ای در موضوعات گمرگ، بانک و بیمه و سایر موضوعات روز در قالب پنل های جداگانه برای مخاطبان خواهیم داشت.

/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: