bazarnews

کد خبر: ۹۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از پرداخت وام به تاکسیرانان خبر داده است. وامی که مبلغ آن ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان است. اما این وام شامل چه کسانی می‌شود و سود آن چقدر است؟
از امروز ۶ تیرماه وام تاکسیرانی پرداخت می‌شود. آنگونه که محمد روشنی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی گفته مبلغ این وام ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان است و فقط به تاکسی‌های پژو، آریو و تویوتا و تاکسی ون پرداخت می‌شود.

بر اساس گفته او وام پرداخت شده به دارندگان تاکسی پژو، آریو و تویوتا مبلغ ۱۰ میلیون تومان است و وام ۲۰ میلیون تومانی فقط به تاکسی‌های ون تعلق می‌گیرد. سود هر دوی این دو وام‌ها ۴ درصد است.

شیوه ثبت‌نام و دریافت وام تاکسیرانی
وام تاکسیرانی، وام قرض‌الحسنه است که از طریق با بانک مهر به تاکسیرانان پرداخت می‌شود. متقاضیان دریافت وام تاکسیرانی باید ابتدا وارد سامانه https://b۲n.ir/x۹۳۲۷۱ شوند و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، تقاضای خود برای دریافت وام تاکسیرانی را ثبت کنند.

در مرحله بعد، اطلاعات وارد شده بررسی می‌شود و کارشناسان پرداخت وام با متقاضی تماس می‌گیرند. بعد از این مرحله، افراد می‌توانند با دریافت نامه از تاکسیرانی، به بانک مهر ایران مراجعه کرده و وام خود را دریافت کنند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: