bazarnews

کد خبر: ۸۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری واحد تولیدی صنعتی الکل اتانول اسدآباد در دهه فجر خبر داد.

با اعلام این خبر افزود: این واحد تولیدی با اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۰ نفر توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در دهه فجر افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: شهرستان اسدآباد تاکنون از کارخانه تولید الکل محروم بوده و اجرای چنین واحد تولیدی صنعتی در شرایط فعلی با توجه به شیوع کرونا نیاز ضروری استان و شهرستان است.

رضایی در ادامه با اشاره سه طرح جدید قابل کلنگ زنی در شهرک صنعتی اسدآباد تصریح کرد: عملیات ساخت، احداث و کلنگ زنی سه طرح جدید در شهرک صنعتی اسدآباد با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان انجام می گیرد.

وی احداث کارخانه تولید پلاستیک(تولید مخزن و تانکر پلاستیکی ) با اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، فاز دوم شرکت سولار گستر غرب(تولید سبد میوه و لوله با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و فاز دوم کارخانه فوم آدراپانا با اعتبار چهار میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان را سه طرح قابل کلنگ زنی شهرک صنعت اسدآباد در دهه فجر برشمرد.

مدیر شهرک صنعتی اسدآباد یادآور شد: زمین مورد نیاز این طرح ها به سرمایه گذاران بخش خصوصی تحویل داده شده و شروع به ساخت و ساز کرده اند که ساخت و احداث این سه طرح برای ۲۵ نفر از جوانان اسدآبادی اشتغال به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون ۴۰ درصد از شهرک صنعتی شهرستان به سرمایه گذاران واگذار شده است و ۶۰ درصد باقیمانده نیز آماده واگذاری برای ساخت و احداث واحدهای تولیدی و صنعتی قرار دارد.

رضایی با اشاره به مساحت ۹۲ هکتاری شهرک صنعتی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی اسدآباد ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی زنده وجود دارد که از این تعداد سه واحد تعطیل هستند.

وی  با اشاره به فعال بودن ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان گفت: تبدیل قسمتی از زمین های خدماتی که سال ها باقی مانده بود، به کارگاهی تبدیل شده و در آینده نزدیک کارهای طراحی این زمین ها در حال اتمام قرار دارد و طی جلساتی با تولیدکنندگانی که برای زمین در شهرک اعلام آمادگی کرده بودند، این واحدها از ۱۰۰ متر تا  ۵۰۰ متر تحویل آنها خواهد شد و پس از سال ها حدود ۲۰ تا ۲۵ تولیدکننده جدید در قالب کارگاهی به شهرک خواهند آمد.

وی بیان کرد: با اضافه شدن تعداد دوربین های مداربسته در حال حاضر کل شهرک زیرپوشش دوربین مداربسته قرار داشته و برای ضریب امنیت بیشتر و حراست کامل تر با این اقدام هیچ نقطه کوری در شهرک وجود ندارد و این شهرک از آیتم امنیت بالایی برخوردار است.

مدیر شهرک صنعتی اسدآباد همچنین با اشاره به وجود زیرساخت های آب، برق، گاز و تلفن در شهرک صنعتی اضافه کرد: با دارا بودن دو حلقه چاه آب هیچ گونه مشکل آب در شهرک وجود ندارد.

وی یادآور شد: با توجه به صدور مجوز بدون اتلاف وقت و سریع در شهرک صنعتی اسدآباد، بسیاری از سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در این شهرک بوده و در حال حاصر در حال رایزنی برای سرمایه گذاری در شهرک هستند و به همین علت اتفاقات و خبرهای خوبی در رابطه با جذب سرمایه گذاران جدید در شهرک صنعتی پیش رو قرار دارد.

رضایی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها و خدمات نرم افزاری چون مشاوره فنی، مشاوره مهندسی و مشاوره مدیریتی در مراکز خدمات فنی و کسب و کار شهرک گفت: کسانی که دارای سوال باشند به راحتی می توانند از خدمات نرم افزاری، مشاوره مدیریتی، فنی و مهندسی شهرک توسط کارشناسان خبره و مورد تأیید استفاده کنند و کسانی که قصد راه اندازی کارهای تولیدی داشته باشند با طرح های توجیهی رایگانی که در سایت صنایع کوچک قرار داده ایم می توانند برای شروع و مطالعات اولیه که قبلاً انجام داده اند، استفاده کنند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: