bazarnews

کد خبر: ۸۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
نقشینه بیان کرد: هوای تهران تا روز چهارشنبه آسمانی صاف خواهدداشت،

به گزارش بازارنیوز به نقل از میزان، امین حسین نقشینه در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: در پنج روز آینده جوی پایدار و آرام در کشور خواهیم داشت این شرایط پتانسیل افزایش غلظت آلاینده‌ها را در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت ایجاد می‌کند و برای امروز و فردا در صورت عدم کاهش منابع آلاینده، امکان رشد شرایط ناسالم برای همه گروه‌های سنی را در پی خواهد داشت.


نقشینه ادامه داد: در روز‌های آینده به سبب افزایش دما برای جاده‌های کوهستانی البرز احتمال سقوط بهمن وجود دارد. از آخر هفته چهارشنبه تا جمعه با توجه به افزایش محسوس دما و گرم باد شدید شرایط رخ داد بهمن را در جاده‌های کوهستانی البرز را ایجاد می‌کند. از چهارشنبه تا جمعه افزایش محسوس دما برای سواحل خزر حدود ۸ تا ۱۲ درجه را خواهیم داشت.


این کارشناس هواشناسی گفت: در سه روز آینده سرعت باد در خراسان شمالی هم افزایش خواهد داشت از بعد ظهر پنجشنبه و روز جمعه تندباد را برای شمال غرب و غرب و سواحل دریای خزر را پیش بینی میکنیم. روز جمعه این تند باد برای مناطق مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق هم رخ خواهد داد.


وی ادامه داد: امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان از بعد ظهر روز چهارشنبه بخش شرقی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود. از روز جمعه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و استان‌های شمال غرب را از روز جمعه تحت تاثیر قرار خواهد داد.


نقشینه بیان کرد: هوای تهران تا روز چهارشنبه آسمانی صاف خواهدداشت، اما غبارآلود خواهدبود و بیشینه هوای تهران امروز ۹ درجه و فردا ۱۰ درجه و روز دوشنبه ۱۱ درجه و تا روز جمعه روند افزایش دما را برای تهران پیش بینی میکنم. کیفیت هوای تهران امروز و فردا در شرایط ناسالم است و کمینه دما ۴ درجه زیرصفر خواهدبود. امروز صبح کمینه دمای سردترین استان شهرکرد بوده با دمای ۱۵ درجه زیر صفر و اهواز گرمترین استان ایران با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر می‌باشد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: