bazarnews

کد خبر: ۷۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: فروش سیمان بالاتر از سقف قیمت تعیین شده توسط واحد‌های تولیدی و توزیعی، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن اعلام خبر فوق، تصریح کرد: نرخ فروش مصرف کننده برای هر پاکت سیمان خاکستری حداکثر ۱۷.۵۰۰ تومان و برای هر تن سیمان فله ۲۹۰.۰۰۰ تومان است. 
روابط عمومی این سازمان گزارش داد: پیرو تصمیمات جلسه ششم مردادماه سال جاری در مجلس شورای اسلامی و به منظور تعیین قیمت فروش سیمان، روز چهارشنبه در نشستی مشترک با انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، مقرر شد؛ تحویل سیمان توسط واحدهای تولیدی منحصراً به عاملان توزیع رسمی و مطابق دستورالعمل مربوطه صورت پذیرد. 
در این جلسه که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مدیران این سازمان و رییس و چند تن از اعضای هیأت رییسه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان برگزار شد، «عباس تابش» با بیان نقش کلیدی سیمان در صنعت ساختمان، همچنین بر لزوم رعایت نکات زیر تأکید کرد: 
مطابق توافق اعضای جلسه برای تأمین بهنگام سیمان مورد نیاز انبوه سازان، پروژه های عمرانی و سایر مصارف عمده، واحدهای تولیدی مکلف به تحویل بار به قیمت مصوب درب کارخانه به انبوه سازان، پروژه های عمرانی و سایر مصارف عمده با معرفی نامه رسمی هستند.
انجمن مکلف است با هماهنگی اعضا بر عاملان فروش نظارت کند. 
سازمان های صنعت، معدن و تجارت نسبت به نظارت جدی به عاملان توزیع سیمان اقدام و متخلفان برای ابطال عاملیت فروش و قطع تحویل سیمان به سازمان حمایت و انجمن مربوطه معرفی خواهند شد. 
انجمن موظف است با هماهنگی تولید کنندگان در صورت مشاهده تخلف عاملان یا پس از اعلام سازمان حمایت برای ابطال عاملیت اقدام کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: