bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

در جلسه تخصصی ایران و کنیا، دکتر نادر نامور سیگارودی، مدیر بازرگانی موسسه یادگاران شلمچه، با حضور فعّال خود به شناخت فرصت‌های همکاری تجاری میان این دو کشور پرداخت. او پس از جلسه در گفتگو با نمایندگان اقتصادی و تجاری دو کشور، تاکید کرد که تعاملات تجاری بین ایران و کنیا می‌تواند به عنوان یک محرک اصلی برای رشد اقتصادی و تبادل فناوری و دانش شناخته شود.

دکتر سیگارودی به بررسی موضوعات متعددی از جمله تسهیل در مسیرهای بازرگانی، افزایش حضور کسب و کارها، و تشویق به ایجاد پروژه‌های مشترک پرداخت. که این همکاری‌ها می‌توانند به تحقق اهداف اقتصادی و تجاری هر دو کشور کمک کنند و از این راه، اشتغال و توسعه صنعتی را در هر دو سو تقویت نمایند.

همچنین، دکتر سیگارودی اظهار داشت به ضرورت استفاده از فرصت‌های نوین در حوزه های دیجیتالی و فناوری اطلاعات  که تسهیل در مبادلات اینترنتی و افزایش حمایت از استارتاپ‌ها می‌تواند به رشد اقتصادی پایدار تسهیم شود.

به نظر می‌رسد که حضور دکتر سیگارودی در این نشست، یک گام مثبت در راستای توسعه بخش صادراتی موسسه یادگاران شلمچه و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین ایران و کنیا بوده و امکان ایجاد راهکارهای مؤثر برای ارتقاء تبادلات تجاری و سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم آورده است.

 

 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: