bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

 

گوشی S۲۳ FE با کیفیت ساخت مشابه پرچم‌دار‌ها

 

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه تولید انواع گوشی و سایر محصولات دیجیتال است. این برند هر ساله تعدادی گوشی‌های جدیدی با ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فردی تولید می‌کند که در بازه‌های قیمتی متفاوتی قرار دارند. محصولات این کمپانی به دلیل قابلیت‌های ویژه، همواره مورد توجه کاربران واقع شده و طرفداران مخصوص به خود را دارند. گوشی S23 FE یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ بوده که با سطح کیفیت مشابه با محصولات پرچم‌دار به بازار عرضه شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق‌تری درباره ویژگی‌ها این محصول و قیمت گوشی در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی ساختار

یکی از اولین نکته‌هایی که در زمان خرید گوشی می‌تواند توجه شما را به سمت خود جلب کند، طراحی و کیفیت ساختار محصول است. برای طراحی ساختار این محصول از مدل اس 23 معمولی استفاده شده و تفاوت چندانی در این زمینه وجود ندارد. این گوشی به صورت کلی طراحی خوش‌دستی داشته و شما بلافاصله بعد از دست گرفتن آن، می‌توانید متوجه این موضوع شوید. بدنه پشتی S23 FE کاملا تخت بوده و هیچ‌گونه برجستگی از ماژول دوربین در آن وجود ندارد. جنس پنل پشتی از شیشه بوده و برای محافظت بیشتر یک روکش گوریلا گس 5 بر روی آن تعبیه شده است.

 

گوشی S۲۳ FE با کیفیت ساخت مشابه پرچم‌دار‌ها

 

طراحی مات این پنل باعث شده تا لکه و اثرانگشت بر روی آن باقی نماند. سه لنز به کار برده شده در این محصول به صورت عمودی و زیر هم قرار گرفته‌اند؛ بدون اینکه شاهد طراحی خاصی در نحوه قرار گرفتن آن‌ها باشیم. این گوشی جدید نسبت به نسخه قبلی قطر بیشتری داشته و در حدود 32 گرم، وزن آن افزایش پیدا کرده است. از این رو نمی‌توانید انتظار داشته یک گوشی سبک و جمع و جور را از آن داشته باشید. در رنگ‌بندی Samsung S23 FE با 6 رنگ متنوع رو به رو هستیم که می‌توانند سلیقه‌های مختلف را به صورت کامل پوشش دهند.

باتری و شارژ دهی

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در زمان شناخت مشخصات گوشی باید مورد بررسی قرار دهیم، باتری و میزان شارژدهی محصول است. در این بخش با طراحی فوق‌العاده‌ای رو به رو نخواهیم بود. سامسونگ برای گوشی S23 FE از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی معمولی استفاده کرده که برای استفاده روزمره می‌تواند یک روز کامل شارژ دهی داشته باشد. در صورتی که قصد استفاده سنگین از دستگاه را داشته باشید، قبل از تمام شدن روز باید مجددا گوشی خود را شارژ کنید. در داخل جعبه محصول یک آداپتور 25 واتی قرار دارد که شما می‌توانید برای شارژ کردن دستگاه از آن استفاده کنید.

این آداپتور می‌تواند در عرض 30 دقیقه دستگاه S23 FE را تا 50 درصد شارژ کند و برای شارژ کامل آن به حدود 85 دقیقه زمان نیاز دارد. از این نظر می‌توانیم بگوییم که نسبت به سایر رقیبان موجود و فعال در بازار، این گوشی سامسونگ ضعف داشته و می‌تواند عملکرد بهتر و قابل‌قبول‌تری از خود نشان دهد. از دیگر قابلیت‌ها در این زمینه می‌توانیم به شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم هم اشاره کنیم که امکان شارژ در زمان دسترسی نداشتن به کابل و شارژ دیگر وسایل برقی با استفاده از S23FE را برای شما فراهم می‌کنند.

صفحه‌نمایش گوشی s23 fe

سامسونگ همواره به کاربران خود ثابت کرده که کیفیت بالایی در زمینه صفحه نمایش دارد. در این محصول ما یک پنل 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X داریم که نرخ نو سازی آن 120 هرتز است. با توجه به قیمت گوشی S23 FE و سایر قابلیت‌های این محصول، وضعیت صفحه‌نمایش آن کاملا در حد انتظار بوده و از سطح کیفیت خوبی برخوردار است. روشنایی نمایشگر S23 FE نسبت به نسخه قبلی تا حدی افزایش پیدا کرده و به 1450 نیت رسیده، از این رو شما در محیط‌های پرنور هم می‌توانید از این محصول به راحتی استفاده کنید. در صفحه نمایش این گوشی به غیراز حاشیه نسبتا زیاد، ضعف دیگری نمی‌توانیم پیدا کنیم. از این رو عملکرد مطلوبی داشته و در زمان استفاده مشکل خاصی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

 

 

گوشی S۲۳ FE با کیفیت ساخت مشابه پرچم‌دار‌ها

بررسی دوربین S23 FE

عملکرد دوربین گوشی برای بسیاری از کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده از این رو در این بخش قصد داریم به بررسی همین موضوع بپردازیم. سامسونگ در این محصول خود از لنز اصلی 50 مگا پیکسلی، تله فوتو 8 و اولترا واید 12 استفاده کرده است. عکس‌های گرفته‌شده با لنز اصلی با کیفیت 12 مگا پیکسل به صورت پیش‌فرض ذخیره‌سازی شده و عموما کیفیت خوب و مطلوبی دارند. جزئیات سوژه‌ها در این تصاویر به خوبی نمایش داده شده و انتظار شما را می‌توانند تا حد زیادی برطرف کنند. شما می‌توانید در شرایطی که نور کمی در دسترس دارید هم تصاویر جذاب و باکیفیتی با این دوربین ثبت کنید.

لنز تله فوتو با زوم سه برابری و همچنین اولتراواید هم عملکرد خوب و قابل‌قبولی در این زمینه داشته و تصاویر با رنگ‌های جذاب و زنده‌ای را ثبت می‌کنند. در دوربین سلفی این محصول سامسونگ، شاهد یک لنز 10 مگا پیکسلی هستیم که کیفیت بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد. فیلم‌برداری با استفاده از دوربین گوشی S23 FE با کیفیت 8K و 24 فریم بر ثانیه و 4K با 60 فریم بر ثانیه امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید استفاده کنید. به صورت کلی عملکرد لنز اصلی این محصول در زمینه فیلم‌برداری قابل‌قبول بوده و لرزش گیر اپتیکال آن باعث ضبط ویدئوهای باکیفیت‌تر شده است.

سخت‌افزار و رابط کاربری

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی که در زمان خرید باید حتما به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، سخت‌افزار و رابط کاربری آن است. تراشه استفاده‌شده در این محصول سامسونگ برای فروش در بازار آمریکا از نوع اسنپ دراگون 8 نسل 1 بوده و برای عرضه در سایر بازارهای جهانی از اگزینوس 2200 استفاده می‌شود. استفاده از یک سیستم خنک‌کننده مناسب و کارآمد، مشکلاتی از قبیل داغ شدن تراشه در این مدل تا حد زیادی برطرف شده و شما می‌توانید با اطمینان خاطر کامل‌تر از محصول خریداری‌شده استفاده کنید.

 

گوشی S۲۳ FE با کیفیت ساخت مشابه پرچم‌دار‌ها

 

این گوشی در دو نسخه با رم 8 و حافظه‌های ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایت به بازار عرضه شده که شما می‌توانید بسته به نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در سامسونگ S23 FE شاهد اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 هستیم که امکان شخصی‌سازی در زمینه‌های مختلف را برای کاربر فراهم کرده است. رابط کاربری این محصول کاملا روان زیبا و بدون باگ است. این محصول بنا بر ادعا سامسونگ تا 4 سال آپدیت‌های اندروید و تا 5 سال آینده به روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

سخن پایانی

کمپانی سامسونگ هرساله پرچم‌دارانی را به بازار عرضه می‌کند که کیفیت بالاتری نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار و همچنین قیمت بیشتری دارند. یکی از گوشی‌هایی که در حال حاضر از این برند با کیفیت پرچم‌دار به بازار عرضه‌شده، گوشی s23 fe است. این محصول عملکرد ویژه و قابلیت‌های مختلفی در زمینه‌های متفاوت دارد. شما می‌توانید این گوشی سامسونگ و انواع مختلف گوشی و لوازم جانبی، تبلت، لپ‌تاپ و ... را از فروشگاه آنلاین گوشی شاپ با قیمت رقابتی یا حتی به صورت قسطی خریداری کنید. گوشی شاپ اولین فروشگاه معتبر اینترنتی در این زمینه بوده که تنوع فوق‌العاده از محصولات دارد.

 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: