bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

دبی به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان، در جنوب خلیج‌فارس قرار داشته و همه‌روزه افراد زیادی را از سراسر جهان با اهداف مختلف به سمت خود می‌کشاند. رزرو هتل، یکی از ملزومات سفر به دبی است. جالب است بدانید که هتل های 4 ستاره دبی در حدود ۵۰۰ عدد هستند که با امکانات و قیمت‌های مختلف برای رزرو اقامت موجود هستند. نکته‌ای که در این بابت وجود دارد، این است که برخی از هتل‌های شهر دبی ارتباط بهتری با مهمانان ایرانی برقرار می‌کنند و از لحاظ عامل‌هایی مانند موقعیت و یا قیمت مورد پسند مهمانان ایرانی قرار گرفته‌اند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با ۱۰ مورد از بهترین هتل های 4 ستاره دبی برای اقامت در این شهر آشنا خواهیم کرد. همچنین برای مقایسه به بررسی امکانات و کمترین قیمت یک اتاق دونفره برای یک شب اقامت در هر یک از این هتل‌ها خواهیم پرداخت.

 

هتل سیتی سیزن دبی City Seasons Hotel Dubai

هتل سیتی سیزن، یکی از معروف‌ترین هتل های 4 ستاره دبی است که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد. این هتل فاصله نزدیکی با مراکز خرید مشهور دبی و جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. مهمانان این هتل از نظر رفت‌وآمد کمترین مشکل را دارند. در این هتل، خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی و تور درون‌شهری ارائه می‌شود. هزینه اقامت شبانه در هتل سیتی سیزن دبی برای رزرو یک اتاق دونفره از ۶ میلیون تومان برای هر شب شروع می‌شود.

لیستی از هتل‌های ۴ ستاره معروف در دبی به همراه قیمت

هتل سیتی سیزن دبی

هتل جوورا دبی Gevora HoteL

هتل جوورا، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره دبی است که در منطقه تجاری شهر و در راستای جاده شیخ زاید قرار گرفته است. این هتل را که بلندترین هتل جهان می‌نامند، در مجموع ۵۲۸ اتاق دارد و امکانات بی‌نظیری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند انواع مختلفی از اتاق‌های هتل را باتوجه‌به نیاز خود رزرو کنند. در حال حاضر هزینه اقامت شبانه در یک اتاق با تخت دونفره در هتل جوورا دبی از ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

هتل ویدا داون تاون دبی Vida Downtown

هتل ویدا داون تاون، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره دبی در منطقه شیخ زاید است. این هتل تنها یک کیلومتر با برج خلیفه فاصله دارد و از نظر دسترسی به اماکن دیدنی شهر دبی، امتیاز بالایی را در بین هتل‌های موجود در فهرست می‌گیرد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر شنا، مراکز تناسب‌اندام، رستوران جداگانه، شاتل فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعت اشاره کرد. هزینه اقامت شبانه در یک اتاق دونفره هتل ویدا داون تاون، از ۱۰,۵۰۰,۰۰ تومان برای یک شب آغاز می‌شود.

لیستی از هتل‌های ۴ ستاره معروف در دبی به همراه قیمت

هتل ویدا داون تاون دبی

 

هتل شرایتون Four Points by Sheraton Production City

هتل فور پوینت بای شرایتون، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره دبی است که همانند هتل‌های قبلی این مقاله، در منطقه شیخ زاید قرار گرفته است. این هتل دارای استخر روباز در طبقه ۴۳ خود است که برای مهمانان هتل رایگان خواهد بود.

اتاق‌های این هتل فهرست کاملی از امکانات رفاهی را ارائه می‌دهند و تجربه دلنشین از اقامت در یک هتل لوکس دبی را فراهم می‌سازند. هزینه یک شب اقامت برای دو فرد بزرگسال در یک اتاق این هتل، از ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان برای یک شب آغاز می‌شود.

هتل 4 ستاره رویال کانتیننتال Royal Continental

هتل رویال کانتیننتال، از برترین هتل های 4 ستاره دبی است که در منطقه دیره سیتی‌سنتر دبی واقع شده است. این هتل، فاصله کمی با مکان‌های دیدنی شهر دبی دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، رستوران، مینی بار، شاتل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته و مرکز تناسب‌اندام اشاره کرد. هزینه اقامت شبانه در هتل رویال کانتیننتال برای یک اتاق دونفره از ۶ میلیون تومان آغاز می‌شود.

 

هتل 4 ستاره منزل Manzil

هتل منزل، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره دبی است که در منطقه داون تاون دبی قرار دارد. این هتل که در فاصله حدوداً یک‌کیلومتری برج خلیفه دبی قرار دارد، نزدیک‌ترین هتل به مجتمع تجاری دبی مال بوده و یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر دبی به شمار می‌رود. این هتل دارای طراحی منحصربه‌فردی است که از معماری سنتی عربی با امکانات رفاهی مدرن بهره می‌برد. هزینه اقامت یک شب هتل منزل در یک اتاق دونفره از ۱۱ میلیون تومان آغاز می‌شود.

لیستی از هتل‌های ۴ ستاره معروف در دبی به همراه قیمت

هتل 4 ستاره منزل

هتل 4 ستاره رز ریحان Rose Rayhaan

هتل رز ریحان بای روتانا، یکی از هتل های 4 ستاره دبی است که در منطقه داون تاون دبی قرار دارد. زمانی که از فرودگاه دبی با خودرو به سمت این هتل می‌آیید، کمتر از ۱۵ دقیقه زمان می‌برد و فاصله شما با ایستگاه مترو شهر تنها با چند قدم پیاده‌روی است. این هتل با ۳۳۳ متر ارتفاع و ۴۶۲ اتاق و سوئیت در ۷۲ طبقه، آماده خدمت‌رسانی  به مهمانان از سراسر جهان است. هزینه اقامت یک شب با تخت دونفره در این هتل، از ۱۲ میلیون تومان آغاز می‌شود.

هتل 4 ستاره هالیدی این بور Holiday Inn Bur Dubai

هتل ۴ ستاره هالیدی این بور در منطقه Bur قرار دارد و یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل های 4 ستاره دبی به شمار می‌رود. این هتل در فاصله 3.5 کیلومتری پارک خور دبی قرار دارد و امکانات مناسبی را باتوجه‌به قیمت خود ارائه می‌دهد. هزینه اقامت شبانه در این هتل در یک اتاق دونفره از ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

 

هتل نووتل البرشا Novotel Dubai Al Barsha

هتل نووتل دبی البرشا، از دیگر هتل های 4 ستاره دبی شهر دبی است که در منطقه البرشا شیخ زاید قرار گرفته است. فاصله این هتل از برج خلیفه دبی ۱۷۰۰ متر است. این هتل در فاصله ۲ کیلومتری از مرکز تجاری امارات مال قرار دارد و ایستگاه مترو نیز در فاصله ۳۰۰ متری هتل واقع شده است. هزینه اقامت در یک اتاق دونفره در این هتل از ۶ میلیون تومان آغاز می‌شود.

هتل 4 ستاره مدیا وان MEDIA ONE HOTEL

هتل چهارستاره مدیا وان، یکی دیگر از برترین هتل‌های شهر دبی است که در منطقه دبی مارینا واقع شده است. این هتل که در نزدیکی مرکز تجاری دبی مارینا مال قرار دارد، امکانات مناسبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. هزینه اقامت شبانه در یک اتاق دونفره این هتل از ۷ میلیون تومان آغاز می‌شود.

لیستی از هتل‌های ۴ ستاره معروف در دبی به همراه قیمت

هتل 4 ستاره مدیا وان

 

رزرو آسان هتل های 4 ستاره دبی با  Booking.ir

در این مقاله، شما را با بهترین هتل های 4 ستاره دبی آشنا کردیم. همچنین به بررسی قیمت هتل های دبی 4 ستاره برای یک شب اقامت در اتاق‌های دونفره در این هتل‌ها پرداختیم. انتخاب این هتل‌ها بر مبنای عواملی همچون هزینه یک شب اقامت، امکانات، دسترسی به اماکن دیدنی شهر دبی و موارد این چنینی خواهد بود. درصورتی‌که قصد رزرو هتل دبی را دارید، در وب‌سایت بوکینگ قادر خواهید بود تا هتل موردنظر خود را به‌صورت  آنلاین رزرو کرده و هزینه اقامت را نیز به‌صورت ریالی پرداخت کنید.

شرکت بوکینگ، یکی از برترین و معتبرترین ارائه‌دهندگان خدمات گردشگری داخلی و خارجی است. شما در وب‌سایت بوکینگ قادر هستید تا هتل‌های داخلی و خارجی را برای برنامه سفر خود به طور مستقیم رزرو کرده و با خیالی آسوده، برنامه سفرتان را تنظیم کنید. از خدمات شرکت می‌توان به رزرو هتل، ثبت‌نام در گشت‌های مسافرتی داخلی و خارجی، رزرو بلیت پروازهای داخلی و خارجی و همچنین بیمه سفر اشاره کرد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: