bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
بازارنیوز کسب اطلاع کرد؛
تصاویری از جلسه امروز شورایعالی مناطق آزاد منتشر شد که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ امروز تصاویری در فضای مجازی وایرال شد که در آن، حجت عبدالملکی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در جلسه این شورا، به هر مهمان خود یک کره جغرافیایی هدیه داده که دستمایه شوخی‌ها و انتقادات در شبکه‌های اجتماعی شد.

ماجرای کُره‌های جغرافیایی در جلسه عبدالملکی چیست؟

بنابر کسب اطلاع بازارنیوز، این کره‌های اهدایی دارای QR کد‌هایی هستند که افراد با اسکن آن می‌توانند به سایت مناطق آزاد متصل شده و به اطلاعات مهمی دست یابند.

اطلاعاتی که با اسکن این کد‌ها به دست می‌آید، مربوط به عملکرد سازمان مناطق آزاد و بسته‌های سرمایه‌گذاری در حال انجام است که افراد می‌توانند به صورت برخط (آنلاین) از روند آن با خبر شوند.

ماجرای کُره‌های جغرافیایی در جلسه عبدالملکی چیست؟

همچنین می‌توانند به ظرفیت‌های مناطق آزاد و شرایط سرمایه گذاری در این مناطق باخبر شده و بدون سفر به این مناطق، می‌توانند ظرفیت‌سنجی کرده و در هر کدام از مناطق آزاد کشور که خواستند، سرمایه‌گذاری کنند.

این کره‌ها به اعضای اصلی شورایعالی مناطق آزاد اهدا شده تا این افراد بتوانند هر زمان که خواستند از روند پیشرفت طرح‌ها و عملکرد سازمان مطلع شوند.

بنابر آنچه به خبرنگار بازارنیوز گفته شده، علت انتخاب کره جغرافیا این است که افراد معمولا از این کره‌ها روی میز کار خود استفاده می‌کنند و می‌تواند پیش چشم آن‌ها باشد و نسبت به وسایل دیگر، کاربردی‌تر است.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: