bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
یک نماینده مجلس در گفتگو با بازارنیوز تاکید کرد؛
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هر گونه خبر و مطلب پیرامون افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد.

اخبار مربوط به گرانی بنزین کذب است/ هیچ حرفی درباره افزایش قیمت بنزین در مجلس وجود ندارد

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ همزمان با آغاز اصلاح نظام یارانه‌ای کشور و به دنبال آن افزایش قیمت برخی از اقلام مواد غذایی، برخی رسانه‌های غربی به منظور زیر سوال بردن اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم و همچنین ایجاد اضطراب در میان آحاد مردم، آغاز به انتشار اخباری پیرامون گرانی بنزین کردند.


گرچه همزمان با شروع مراحل عملیات روانی گرانی بنزین، «جواد اوجی» وزیر نفت و «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در همان مراحل آغازین هر گونه خبر در مورد افزایش قیمت بنزین را تکذیب کردند، اما به نظر می‌رسد که با وجود تکذیب‌های پی در پی مقامات دولت سیزدهم، و رسانه‌‎های معاند همچنان در حال ادامه دادن مراحل عملیات روانی خود پیرامون این مسئله هستند.


حال خبرنگار بازارنیوز صحت و سقم این موضوع را از سوی بهارستان پیگیری کرده است؛ «سید غنی نظری خانقاه» دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو کوتاه خود با بازارنیوز ضمن تاکید بر کذب بودن اخبار مربوط به گرانی بزنین اظهار داشت: مجلس و کمیسیون اقتصادی هیچگونه برنامه‌ای درباره افزایش قیمت ندارد و تمام اخبار منتشر شده، شایعات کذبی است که باعث ایجاد التهاب در دورن جامعه می‌شود.


دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: نه تنها دولت برنامه‌ای برای انجام این کار دارد بلکه چنین چیزی حتی در کمییسیون‌های اقتصادی و انرژی و برنامه و بودجه نیز مطرح نشده است چرا که جامعه به هیچ وجه کشش این اقدام را ندارد.


وی خاطر نشان کرد: هر گونه خبر درباره افزایش قیمت بنزین با هر عنوان و طرحی از اساس کذب است و این امر به هیچ وجه انجام نخواهد شد.


گفتنی است که «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت نیز در ابتدای تیر سال جاری از اولویت خارج شدن طرح تخصیص بنزین به اشخاص به جای خودرو خبر داده بود، اما باز هم مشاهده می‌شود که رسانه‌های غربی گاه و بی گاه با انتشار اخبار کذب درباهر گرانی بنزین به دنبال ایجاد التهاب در میان مردم هستند.


پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: