bazarnews

کد خبر: ۴۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کتاب ۱۰۰ ایده‌ی برتر بازاریابی، تالیف جیم بلیت با ترجمه دکتر حسین وظیفه‌دوست، مدرس دانشگاه و پرویز درگی، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی از سوی انتشارات بازاریابی به چاپ سوم رسید.

 “100 ایده‌ی برتر بازاریابی"، کتابی خاص است؛ هر یک از ایده‌ها در کمترین کلمات ‌‌تشریح ‌‌‌شده‌اند.‌‌ حتی ‌‌اگر ‌‌نخواهید‌‌ کل کتاب را یکجا بخوانید،‌‌‌ می‌توانید‌‌‌ هر یک از ایده‌ها را از روی فهرست انتخاب کرده و در زمان 2 تا 3 دقیقه‌ای مطالعه کنید.

ایده‌ها خلاقانه و مؤثر هستند و برای اجرایی کردن بسیاری از آنها نیازی به صرف هزینه‌های سنگین نیست. ایده‌ها متناسب با شرایط و تکنولوژی حال حاضر بازار می‌باشند و در ارائه‌ی آنها از سادگی قابل تحسینی استفاده شده است. با عنایت به اینکه یک تعریف کاربردی از مدیریت فروش عبارت است از: "ارتقای سطح کمّی و کیفی فروش." هدف ما در مدیریت فروش این است که با پوشش بیشتر بازار، فشار موجودی بالاتر، سطر فاکتور بیشتر در سبد خرید مشتری و در نهایت، وصول مطالبات بهتر و بهبود جریان نقدینگی، کمیت فروش را افزایش دهیم و در مقایسه با سنوات مشابه گذشته از یک رشد خطی بالارونده برخوردار باشیم. همچنین می‌خواهیم فروشمان باکیفیت باشد؛ یعنی مشتریان را حفظ کنیم، خشنود سازیم و ضمن بهره‌مندی سازمان خودمان، ایشان را به سفیران برندمان تبدیل کنیم. این کتاب می‌تواند در این مسیر بسیار کمک‌کننده باشد. و بدیهی است بهره‌گیری از سایر علوم، خصوصاً روانشناسی و ارتباطات در این راه مورد تأکید است.

photo_2019-02-20_09-38-22

ما امروزه باور داریم فقط تکیه کردن به اصول منطقی فروش و بهره‌گیری از آموزه‌های نیمکره‌ی چپ مغز کفایت نمی‌کند بلکه، لازم است از حس شهود و بصیرت نیمکره‌ی راست مغز هم بهره بگیریم. با عنایت به تعریف ساده ولی در عین حال پرمعنا و مفهوم بازاریابی که علم و هنر نزدیک کردن شرکتها به مشتریان است و فروش به ثمر رساننده‌ی تمامی عملیات بازاریابی است، کتاب بخوبی و با گیرایی  و تمرکز بر ساده‌سازی لازم به این امور پرداخته است.

 

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند.

با اقتصاد/

برچسب ها: ایده ، بازاریابی ، کتاب
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: