bazarnews

کد خبر: ۲۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
سمینار آشنایی با نرم‌افزارها و تکنولوژی‌های هوشمند بازاریابی و تبلیغات در دانشگاه شریف برگزار می گردد.
بازار نیوز - به گزارش روابط عمومی خانه کسب و کار ایران و دبیرخانه رویداد، در این سمینار که در تاریخ 9 مرداد و در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، دکتر حبیبی به صورت عملی، نمونه‌هایی از تکنولوژی‌ها و نرم افزارهای پیشرفته بازاریابی آمریکا را معرفی خواهد کرد. 

همچنین دکتر ناصر پاشاپور نیکو، ابزارها و نرم افزارهای موجود در ایران را معرفی کرده و دکتر وکیلی نیز به ارائه‌ی ساختار و اجزا سامانه‌های بازاریابی هوشمند خواهد پرداخت. 

سید محمد ابطحی، دبیر این سمینار در زمینه اهمیت و ضروت‌های برگزاری این رویداد گفت: «با توجه به افزایش هزینه استفاده از منابع در فضای رقابتی کسب و کارهای امروزی، استفاده از روش‌های سنتی و یا سعی و خطا در فرایندهای بازاریابی و تبلیغات، به منزله بالا بردن خطر شکست و نابودی بنگاه‌های اقتصادی است. بنابراین استفاده از هر ابزاری که هوشمندی استفاده مناسب از منابع سازمانی، بازاریابی و تبلیغات را امکان پذیر کند امری اجتناب ناپذیر است.»

وی در زمینه تمایز این رویداد با سایر رویدادهای مشابه در حوزه تبلیغات افزود: «هوشمندی در بازاریابی از مفاهیم نوینی است که امروزه مورد توجه بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی قرار گرفته است. مستقل از اندازه، نوع کسب و کار و صنعت، بازاریابی هوشمند، روشی برای شناخت عملی بازار و پیش بینی رفتار مصرف کننده، کشف قوانین پنهان و خاص هر کسب و کار (business rules) و نهایتا بهینه‌سازی تصمیمات کلیدی بازاریابی و فروش محسوب می‌شود. با توجه به این موارد، این سمینار کاربردی جهت آشنایی با ابزارهای هوشمند بازاریابی و تبلیغات در ایران و جهان طراحی و برگزار می‌گردد.»

در این سمینار کابردی در ابتدا، دکتر حبیبی استاد بازاریابی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و عضو انجمن بازاریابی آمریکا به صورت عملی نمونه‌هایی از تکنولوژی‌ها و نرم افزارهای پیشرفته بازاریابی آمریکا را معرفی می‌کند.

در ادامه دکتر ناصر پاشاپور نیکو مدیر عامل گروه dnaunion که گروهی متشکل از 14 شرکت‌ تخصصی در حوزه‌های بازاریابی و تبلیغات است، آخرین ابزارها و نرم افزارهای موجود در ایران که قابل دسترسی هستند را معرفی خواهد کرد. دکتر پاشاپور دارای نشان عالی رهبر کارآفرین اقتصادی در صنعت تبلیغات در سال 95 و مقام مدیر برتر در حوزه تبلیغات نیز هست.
در انتهای این سمینار دکتر محمد وکیلی رئیس هیات مدیره شرکت تمهید (مجری سامانه‌های هوش تجاری) به ارائه‌ی ساختار و اجزا سامانه بازاریابی هوشمند، الزامات پیاده سازی، مثال‌هایی از کاربرد‌های مختلف این سامانه، تجربیات عملی و درس‌های آموخته خود در این زمینه خواهد پرداخت.
 
به گزارش دبیرخانه این سمینار، محورها و موضوعات مورد بحث در این سمینار موارد زیر خواهند بود:
آشنایی با چگونگی تحقیقات بازار و کمپین تبلیغاتی برند‌های مطرح دنیا
چگونگی استفاده از نرم افزار GFK MRI و BAO ESRI در شناسایی، بخش بندی و هدفگذاری مشتریان
نمونه عملی گزارش نرم افزار GFK MRI و BAO ESRI در تحقیقات بازار
چگونگی تحلیل و مدیریت عرضه و تقاضا با استفاده از نرم افزار‌های GFK MRI و BAO ESRI
تحلیل و انتخاب بهترین رسانه با استفاده از نرم افزار‌های GFK MRI و BAO ESRI
تحلیل مکانی بازار و مشتریان با استفاده از نرم افزار BAO ESRI
آشنایی با معتبرترین منابع اطلاعات دنیا در حوزه بازاریابی و تبلیغات
چگونگی تحلیل رفتار و سبک زندگی مصرف کنندگان با نرم افزارهای هوشمند
پایش و بررسی تسهیم بندی هزینه‌های تبلیغات در رسانه‌های مختلف
موردکاوری تحقیقات بازار در صنعت خرده فروشی با استفاده از تکنولوژی‌های جدید
چگونگی اندازه گیری میزان مخاطبین رسانه تلویزیون
تحلیل الگوی مصرف خانوار با نرم افزار تحقیقات بازار
مطالعه رفتار استفاده از فضای دیجیتال
آشنایی با مفهوم هوش سازمانی
شرح مفهوم هوش تجاری (business intelligence)
اجزاء اصلی سامانه هوش تجاری (bi)
کاربرد هوش تجاری (bi) در بازاریابی و فروش (case study)
مثلث بازاریابی هوشمند
 
رزومه و سوابق سخنرانان این سمینار:
دکتر محمد رضا حبیبی:
استاد بازاریابی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا
عضو انجمن بازاریابی آمریکا
مشاور ارشد بازاریابی دیجیتال

دکتر ناصر پاشاپور نیکو:
مدیر عامل گروه  dnaunion (گروهی از 14 شرکت‌ تخصصی در حوزه‌های مدیریت ارتباطات بازاریابی، تحقیقات بازار و خدمات بازاریابی)
دارنده نشان عالی رهبران کارآفرین
دارنده مقام مدیر برتر در حوزه تبلیغات
دکترای مدیریت از دانشگاه United International Business School بلژیک
کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف

دکتر محمد وکیلی:
دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف
رئیس هیات مدیره شرکت تمهید (مجری سامانه‌های bi)
رئیس هیات مدیره شرکت طرفه نگار (فروش نرم افزار حسابداری هلو)
مشاور بازاریابی و عضو هیات مدیره شرکت هلوبان (خدمات پس از فروش نرم افزار هلو)
مشاور و مدرس بازاریابی در سازمانهای مختلف (کاله، همراه اول، سایپا، وزارت بهداشت و...)
مدرس دوره‌های dba و mba

گفتنی است شرکت‌های دانش بنیان علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد با استفاده از حمایت ارائه شده برای این شرکت‌ها توسط «کریدور صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، می‌توانند از تخفیف 70 درصدی برای ثبت‌نام استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به سامانه ثبت نام اینترنتی این رویداد به آدرس http://www.evand.com/marketing3 مراجعه و یا با دبیرخانه این رویداد با شماره‌های ۶۶۵۱۰۹۲۲ و ۶۶۵۲۱۵۳۷ تماس حاصل کنند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: